خبرگزاری کار ایران

سومین تذکر کتبی هفته‌نامه ۹ دی در نمایشگاه مطبوعات

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۳۱

هفته‌نامه ۹ دی ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ به دلیل چاپ کاریکاتوری از سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهوری اسبق کشورمان توقیف شده بود.

مدیرمسئول هفته‌نامه ۹ دی در یادداشتی زیر نامه تذکر کتبی هیات نظارت بر مطبوعات، با نقل قول‌هایی از رئیس‌جمهوری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمله‌ای کنایه‌آمیز نوشته است.

به گزارش ایلنا، سیدعلاءالدین ظهوریان، رئیس هیات نظارت بر مطبوعات ۲۷ مهر ۱۳۹۳ به دلیل چاپ مطلبی با عنوان «آلودگی سیاسی با دروغ‌های ابتکاری» در هفته‌نامه ۹ دی، تذکری کتبی برای حمید رسایی، مدیرمسئول این هفته‌نامه ارسال کرد.

رسایی نیز زیر این نامه با نقل قول‌هایی از حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت‌نظام و علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نوشته است: «آقایان! مُردیم از بس آزادیم.»

کپی این نامه که سومین تذکر کتبی به هفته‌نامه ۹ دی به حساب می‌آید، در غرفه این نشریه واقع در نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به نمایش گذاشته شده است.

هفته‌نامه ۹ دی ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ به دلیل چاپ کاریکاتوری از سیدمحمد خاتمی، رئیس‌جمهوری اسبق کشورمان توقیف شده بود اما حدود چهار ماه بعد و در شهریور همان سال از سوی هیات نظارت بر مطبوعات دولت پیشین، رفع توقیف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز