خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

رمضانی: شانس قهرمانی آسیا را داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۴۲

در جام ملتهای آسیا شانس قهرمانی داریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد. ما ایرانی هستیم و تعصب خاصی روی تیم ایران داریم و هر اتفاقی بیفتد, پشت تیم کشورمان هستیم.

بازیکن سابق ذوب آهن اصفهان گفت: درگذشت مرتضی پاشایی را به مردم ایران و دوستداران او و خانواده اش تسلیت می گویم.

سعید رمضانی با حضور درغرفه ایلنا درنمایشگاه مطبوعات، اظهار داشت: اگر قرار بود در فوتبال ما یک اتفاق خوب بیفتد, بعداز جام جهانی باید این اتفاق رخ می داد و برای جام جهانی بعدی آماده می شدیم اما الان دنبال نتیجه مقطعی هستیم ودنبال ساختن آینده نیستیم.

وی افزود: اگر آینده را نسازیم, فوتبال ما نابود می شود. الان بازیکن جوان و ستاره نمی بینیم و سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم در فوتبال ما مطرح نشوند و خارج ازایران چهره شدند. مشکل ما الان مدیریت فوتبال است، وقتی به بازیکن ۱۸-۱۹ ساله ۵۰۰ میلیون تومان پول می دهند، فوتبالش تمامی می شود. بازیکن اول باید به جایی برسد و بعد پول خوب بگیرد.

وی ادامه داد: ایران همیشه ایران است درجام ملتها می توانیم قوی ظاهر شویم اما باید ببینیم شرایط تیم مان چطور است بازی دوستانه با کره جنوبی نشان می دهد که روی تیم ما کار شده یا نه اما مثل همیشه باید منتظر درخشش تک ستاره ها و اتفاقات باشیم و ممکن است روی اتفاق نتیجه بگیریم اما برنامه ریزی خوبی نداریم. در فوتبال ما پول هست اما درست از آن استفاده نمی شود.

رمضانی در پایان گفت: در جام ملتهای آسیا شانس قهرمانی داریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد. ما ایرانی هستیم و تعصب خاصی روی تیم ایران داریم و هر اتفاقی بیفتد, پشت تیم کشورمان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز