خبرگزاری کار ایران

در مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات مطرح شد

فقط «صدا وسیما» رسانه ملی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۸۱

خط قرمز همه رسانه‌ها منافع و امنیت ملی است به همین دلیل از نگاه من هر رسانه‌ای که در راستای منافع ملت فعالیت می‌کنند رسانه ملی وفقط صدا وسیما رسانه ملی نیست زیرا همه درمسیر اقناع حرکت می‌کنند.

مراسم اختتامیه بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها عصر امروز در تالار شبستان مصلی امام خیمینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت: امسال نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰۰ فعال در بخش هایی همچون روابط عمومی، رسانه‌ای، خبرگزاری، روزنامه‌ها و مجلات بسیار خوب بود و زمینه‌ای را برای ارتباط مخاطبان با رسانه‌ها و قدردانی از عناصر خدمتگزار فراهم آورد.

حسین انتظامی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه این بودکه شاخص‌ها و نحوه انتخاب غرفه‌ها از روز اول تعیین شد و جا دارد که اینجا از شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریت رسانه‌ای تشکر کنم و امیدواریم نمایشگاه سال آینده توسط صنوف مطبوعاتی برگزار شودوارشاد فقط کار پشتیبانی را انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت زبان و ادب فارسی گفت: زبان فارسی عنصر هویت بخش ما است و اگر به آن بی‌توجه باشیم شاید به سرنوشت برخی از کشورهای همسایه مبتلا شویم به همین دلیل امسال باهمکاری فرهنگستان از کسانی که به این بخش توجه دارند قدردانی شود.

حدادی مدیر عامل ایرنا نیز طی سخنانی گفت: آنچه امروز ما نیازمند هستیم این است که همه رسانه‌ها همدیگر را بشناسد و هم افزایی داشته باشند ما باید امروز به سمت تبیین حرکت کنیم.

وی ادامه داد: خط قرمز همه رسانه‌ها منافع و امنیت ملی است به همین دلیل از نگاه من هر رسانه‌ای که در راستای منافع ملت فعالیت می‌کنند رسانه ملی وفقط صدا وسیما رسانه ملی نیست زیرا همه درمسیر اقناع حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: امروز باید بستر توسعه رسانه‌ها بیشتر شود و همه دستگاه‌ها به رسانه‌ها اهمیت بدهند زیرا ما از مخاطب به پیام می‌رسیم.

مشاور رئیس جمهور نیز طی سخنانی گفت: شعار امسال نمایشگاه شعار خوبی است و کاش فرصتی فراهم می‌شد تا در باره این شعار بیشتر سخن بگوییم.

حسام الدین آشنا ادامه داد: معنای ابتدایی این شعار این است که بدون دادن آزادی امکان مسئولیت خواستن از رسانه‌ها ممکن نیست و از طرف دیگر رسانه‌ها نمی‌توانند در خواست آزادی کنند اما مسئولیت پذیر نباشند.

آشنا افزود: اگر شرایطی فراهم شود که صنوف رسانه‌ای کشور مقدرات را در دست بگیرند بسیاری از نگرانی‌ها در حوزه مطبوعات برطرف می‌شود زیرا امروز صنف رسانه‌ها به این بلوغ رسیده است.

وی ادامه داد: امروز رسانه‌ها می‌دانند که باید با جلوگیری از تندروی کف آزادی را حفظ کنند زیرا داشتن سقف آزادی مستلزم نگه داشتن کف آزادی است این بلوغ به وجود آمده که بدون رسانه مستقل رسانه پرسشگر و آزاد نمی‌توان کشور را اداره کرد.

حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیر روزنامه اطلاعات نیز در این مراسم خاطراتی را از سالهای روزنامه نگاری خود و همچنین رئیس سازمان صدا وسیما تعریف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز