خبرگزاری کار ایران

مراسم کلنگ زنی مسجد جامع اهل‌ سنت «بندرحسینه» برگزار شد

کد خبر : ۱۱۰۲۴۷

مراسم کلنگزنی مسجد جامع اهل‌سنت «بندر حسینه» از توابع شهرستان بندرلنگه با حضور امام‌جمعه بندرلنگه، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و جمعی از روحانیون اهل‌سنت و معتمدین برگزار شد.

ایلنا: مراسم کلنگزنی مسجد جامع اهل‌سنت «بندر حسینه» از توابع شهرستان بندرلنگه با حضور امام‌جمعه بندرلنگه، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و جمعی از روحانیون اهل‌سنت و معتمدین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مراسم کلنگزنی مسجد جامع اهل‌سنت «بندر حسینه» از توابع شهرستان بندرلنگه با حضور امام‌جمعه بندرلنگه، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، نماینده ولی‌فقیه در منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و جمعی از روحانیون اهل‌سنت منطقه شب گذشته پنجم مهرماه در بندر حسینه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مریدی، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان در حاشیه مراسم کلنگزنی مسجد جامع اهل‌سنت بندر حسینه با اشاره به عدم وجود ظرفیت لازم مسجد جامع فعلی جهت سرویس‌دهی به نمازگزاران گفت: مسجد جامع بندرحسینه با توجه به درخواست مردم این روستا جهت توسعه و ارتقا سطح خدمات و ظرفیت کمی، تخریب و سپس بازسازی می‌شود.

وی ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رکنی امام‌جمعه بندرلنگه در مراسم کلنگزنی بیان کرد: امیدواریم با تلاش مسئولین و پیگیری مردم محترم بندر حسینه در آینده‌ای نزدیک شاهد اتمام و افتتاح پروژه مسجد جامع اهل‌سنت بندر حسینه باشیم.

وی با اشاره به تصمیم کمیسیون مساجد دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان مبنی بر ضرورت بازسازی مسجد جامع‌ اهل‌سنت بندر حسینه اظهار کرد: درخواست ساخت مسجد در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و پس از تصمیم‌گیری نهایی این دفتر اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داد.

امام جمعه بندرلنگه نیز در حاشیه این مراسم ضمن تشکر از قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان گفت: خوشبختانه همواره شاهد این بودیم که دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت به صورت جدی و قوی برای حل شدن مشکلات مذهبی اهل‌سنت استان اهتمام ویژه‌ای به خرج داده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت اقدام جهت بنای مسجد در چارچوب قوانین و مقررات اظهار کرد: قانون برای همه اقشار جامعه یکسان است و نمی‌شود که هرکس سر خود بدون انجام عملیات قانونی دست به ساخت و ساز بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز