خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در ترویج فرهنگ صحیح کار بر عهده دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۲

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نقش رسانه ها در ترویج فرهنگ صحیح کار را انکارناپذیر دانست.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ صحیح کار را انکارناپذیر دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، احمد راستی در بیست و سومین گردهمایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور در بندرعباس با بیان اینکه کارگران تاثیرگذار‌ترین قشر در تولید کشور هستند، عنوان کرد: کارگران کشورمان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشتاز دفاع از آرمان‌های کشورمان بودند و همواره نقشی اساسی در کشور ایفا کرده‌اند.

وی ادامه داد: پس از رقم خوردن حماسه سیاسی هم اکنون نوبت به حماسه اقتصادی رسیده است که جامعه کارگری با نقش مهمی که در کار و تولید بر عهده دارد، می‌تواند در خلق این حماسه اقتصادی نقش آفرینی کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: کارگران می‌توانند یک کشور و یک جامعه را بسازند و در این راستا مطبوعات و رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در ترویج فرهنگ صحیح کار بر عهده دارند.

راستی با تاکید بر لزوم پرداختن به فرهنگ کار، اظهار داشت: باید علم و مهارتی که آموخته می‌شود به کالا و کار مفیدی برای خدمت به مردم تبدیل شود و فارغ التحصیلان دانشگاهی ما نباید تنها به دنبال پشت می‌زنشینی باشند بلکه با ترویج فرهنگ صحیح کار باید این نوع نگرش را تغییر داد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی استان هرمزگان، تصریح کرد: استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های مختلف به نوعی دروازه توسعه کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز