خبرگزاری کار ایران

همزمان با بیست و سومین گردهمایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر روی داد؛

بازدید سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور از مجتمع بندری شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۹۴

سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور ضمن بازدید از مجتمع بندری شهید رجایی با ظرفیت های اقتصادی استان هرمزگان آشنا شدند.

سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور ضمن بازدید از مجتمع بندری شهید رجایی با ظرفیت‌های اقتصادی استان هرمزگان آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، شیرزاد عزتی سرپرست روزنامه کار و کارگر هرمزگان در این خصوص گفت: با توجه به برگزاری بیست و سومین گردهمایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور در بندرعباس، سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور به همراه مدیرمسئول و مدیر امور شهرستان‌های این روزنامه از مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس بازدید کردند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از کار صادرات و واردات کالای کشور از طریق مجتمع بندری شهید رجایی در بندرعباس انجام می‌شود و هدف از این بازدید آشنایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر با ظرفیت‌های کم نظیر اقتصادی استان هرمزگان بوده است.

سرپرست روزنامه کار و کارگر هرمزگان افزود: بیست و سومین گردهمایی سرپرستان روزنامه کار و کارگر سراسر کشور از ۱۷ الی ۱۹ مهر ماه در بندرعباس برگزار می‌شود و برگزاری نشست‌های تخصصی و بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری هرمزگان از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز