خبرگزاری کار ایران

توسط مرکزخلیج فارس انجام شد؛

۸ هزار دقیقه برنامه باموضوع جوانان و خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۲۲

برنامه سازان این مرکز در برنامه‌های زیتون - سرپناه - شوبندر - کلودنگ عشق - خونه به خونه - مکث- باور - جوان ۹۲ - گلپنگ و دیگر برنامه‌های مختلف مرکز به موضوع جوانان و خانواده‌ها پرداخته‌اند.

در راستای وظایف سازمانی درخصوص تهیه وتدارک برنامه‌های ویژه برای خانواده‌ها و جوانان برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده که در حال حاضر تعدادی از این برنامه ها در حال پخش از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، وحید کمالی مدیرکل مرکز خلیج فارس با بیان اینکه توجه به اساسی‌ترین رکن جامعه یعنی خانواده و مهم‌ترین قشر جامعه یعنی جوانان از اولویت‌های رسانه استانی است گفت: حوزه‌های برنامه سازی مرکز خلیج فارس، در ۶ ماهه اول امسال موفق به تولید بیش از۸ هزار دقیقه برنامه با موضوع خانواده و جوانان شده است.

کمالی خاطرنشان کرد: برنامه سازان مرکز درحوزه سیما در ۶ ماهه اول سال جاری ۵ هزار دقیقه و در حوزه صدا ۳ هزار و ۵۸۹ دقیقه برنامه ویژه مخاطبان جوان و خانواده‌ها تهیه، تولید و پخش کرده‌اند.
مدیرکل صدا و سیمای خلیج فارس در پایان افزود: برنامه سازان این مرکز در برنامه‌های زیتون - سرپناه - شوبندر - کلودنگ عشق - خونه به خونه - مکث- باور - جوان ۹۲ - گلپنگ و دیگر برنامه‌های مختلف مرکز به موضوع جوانان و خانواده‌ها پرداخته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز