خبرگزاری کار ایران

۱۴۵ خانوار روستاهای شهرستان سیریک از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۶۶

چهار روستای بخش های مرکزی و بمانی شهرستان سیریک از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

چهار روستای بخش‌های مرکزی و بمانی شهرستان سیریک از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد مهدی رضایی لری معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این مطلب گفت: با انجام ۷ کیلومتر آسفالت راه روستایی، بندگرمان، دوجمبیلان، زمین ملا و دودر از راه مناسب آسفالته برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۰ شروع شده است، افزود: برای احداثاین پروژه اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی طرح بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی هزینه شده است.

رضایی لری با قدردانی از همکاری معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در اختصاص اعتبار ویژه و تامین قیر مورد نیاز پروژه مذکور افزود: با بهره برداری از این محور روستایی ۱۴۵ خانوار با ۶۰۲ نفر جمعیت از نعمت راه آسفالته بهره‌مند شدند.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد، با بهره برداری از این پروژه علاوه بر برخورداری اهالی روستاهای مسیر از راه مناسب آسفالته، باعثتسریع در تردد اهالی، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه عبوری، رفع نقاط حادثه خیز و همچنین تسریع در انتقال محصولات دامی و کشاورزی اهالی روستاهای مذکور به مراکز فروش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز