خبرگزاری کار ایران

ستاد استقبال از استاندار جدید هرمزگان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۷

قائم مقام ستاد دکتر روحانی در هرمزگان از تشکیل ستاد استقبال از استاندار جدید در جلسه امشب این بنیاد خبر داد.

قائم مقام ستاد دکتر روحانی در هرمزگان از تشکیل ستاد استقبال از استاندار جدید خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمود رئوفی گفت: تمامی برنامه‌های استقبال از استاندار جدید با محوریت اعضای ستاد دکتر روحانی که در انتخابات خردادماه فعال بوده‌اند تدارک و اطلاع‌رسانی این مراسم تنها از طریق قائم مقام ستاد و دکتر مشیری رئیس ستاد صورت خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه ستاد استقبال از استاندار جدید امشب در محل هرمزگان‌شناسی تشکیل و اولین نشست هماهنگی را برگزار می‌کند، از همه حامیان دولت تدبیر و امید خواست برای حضور در مراسم استقبال از استاندار جدید و آگاهی از جزئیات این برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم منتظر اطلاعیه این ستاد باشند.
به گفته این فعال سیاسی جزئیات مراسم استقبال از اولین استاندار دولت تدبیر و امید طی اطلاعیه‌ای ظرف روزهای آینده از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد، همه گروه‌های سیاسی علاقه‌مند به سیاست‌های دولت تدبیر و امید از طریق سیاست‌گذاری واحد که ستاد حامی دکتر روحانی در انتخابات گذشته ریاست‌جمهوری تدارک دیده اقدام به شرکت در مراسم استقبال از استاندار جدید هرمزگان کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز