خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خبرداد؛

جذب ۹۰۲ نفر نیروی بومی مرد و زن در شرکت پالایش نفت بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۸۶۹

استاندار هرمزگان گفت: در راستای ایجاد اشتغال جوانان و با اولویت جذب نیروهای بومی در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته‌های مختلف استخدام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، مهدی دوستی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای تفاهم‌نامه استانداری با صنایع در خصوص جذب نیروهای بومی مرحله دوم ثبت نام و آزمون نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برنامه ریزی شده که جذب نیروهای بومی در اولویت برنامه همه صنایع استان قرار دارد.

وی افزود: در این مرحله ۲۲ نفر با مدرک مهندسی کامپیوتر، ۷۸ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت دولتی، ۱۴ نفر کارشناسی مدیریت بازرگانی، ۲ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت بیمه، ۲۹ نفر با مدرک کارشناسی حسابداری، ٣ نفر با مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی، ٣ نفر با مدرک کارشناسی بهداشت، ٤ نفر با مدرک کارشناسی تغذیه، ١٠ نفر با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، ٨ نفر با مدرک کارشناسی علوم ارتباطات و ١٠ نفر با مدرک لیسانس جامع شناسی جذب خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تصریح کرد: مابقی جذب‌ها با مدرک فوق‌دیپلم خواهد بود که شامل ٢٥٧ نفر فوق دیپلم شیمی، ٣١٢ نفر فوق دیپلم مکانیک، ١٠٨ نفر فوق دیپلم برق، ٢٠ نفر فوق دیپلم ایمنی و آتش نشانی و ٢٢ نفر فوق دیپلم عمران می باشند.

دوستی عنوان‌کرد: ثبت نام برای این آزمون استخدامی از ۲۵ مرداد ماه آغاز خواهد شد و آزمون نیز در تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام‌ در مرحله نخست این طرح با هدف جذب ۶۲۸ نیروی مهندسی، از ۲۵ تیرماه تا ۱۵ مردادماه بود که آزمون آن نیز در روزهای هشتم و نهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به اینکه بومی‌گزینی یکی از اولویت‌های دولت برای اشتغال‌های ایجاد شده است، گفت: مرحله سوم آزمون استخدامی برای جذب حدود ۱۰۰۰ نفر نیروی دارای مدرک دیپلم در حال برنامه‌ریزی است.

دوستی خاطرنشان کرد: در راستای طرح ارتقای محصولات پالایشگاه نفت بندرعباس و احداث واحد کک‌سازی در این مجموعه نیز بنا است حدود ۸ هزار نفر جذب شوند که از این بین تاکنون ۵۰۰ نیرو جذب شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز