خبرگزاری کار ایران

حضور ۳۴۰ ناشر در نمایشگاه کتاب هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۳

در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان، ۳۴۰ ناشر از سراسر کشور در بندرعباس حضور دارند / ۶۰ هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

ایلنا: در یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان، ۳۴۰ ناشر از سراسر کشور در بندرعباس حضور دارند.

به گزارش " ایلنا "، " محمدمهدی حسام پور " معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص این نمایشگاه، گفت: غرفه های یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در چهار بخش اصلی، کتاب های دانشگاهی، کودکان و نوجوانان، آموزشی، دینی و مذهبی تقسیم بندی شده اند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۳ الی ۹ بهمن ماه با حضور ۳۴۰ ناشر از سراسر کشور در استان هرمزگان برگزار می شود و در آن ۶۰ هزار عنوان کتاب به مردم عرضه خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: در مجموع ۴۰میلیون تومان یارانه کتاب برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده و کتب ارایه شده با ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ارایه خواهد شد.

" حسام پور " خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال شش ناشر از استان هرمزگان نیز با چهار عنوان کتاب جدید حضور دارند.

وی با اشاره به برنامه های بخش جنبی نمایشگاه کتاب، خاطر نشان کرد: برپایی کارگاه های آموزشی، داستان نویسی، شعر، قصه گویی و مهارت های زندگی از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: همچنین در بخش جنبی این نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنرمندان هنرهای تجسمی استان در معرض دید عموم قرارمی گیرد.

" حسام پور " برپایی غرفه عفاف و حجاب را یکی دیگر از بخش های نمایشگاه کتاب هرمزگان عنوان کرد و بیان داشت: در این نمایشگاه غرفه های مشاوره و پاسخگویی به مسائل دینی نیز برپا شده اند و نویسندگان استان هرمزگان نیز حضور فعالی در نمایشگاه خواهند داشت.

یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از ۳ تا ۹ بهمن در بندرعباس برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز