خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران:

در سال جاری ۲۵۲ نمایشگاه کتاب در کشور برگزارشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۴

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزاری نمایشگاه های کتاب را یکی از مهم ترین فعالیت های فرهنگی برشمرد و گفت: به جرات می توان گفت که هیچ فعالیتی همچون برگزاری نمایشگاه های کتاب در حوزه فرهنگ موثر نیست.

ایلنا: مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزاری نمایشگاه های کتاب را یکی از مهم ترین فعالیت های فرهنگی برشمرد و گفت: به جرات می توان گفت که هیچ فعالیتی همچون برگزاری نمایشگاه های کتاب در حوزه فرهنگ موثر نیست.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا "، " محمد عظیمی " در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان با بیان اینکه امکانات و شرایط مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه در استان هرمزگان فراهم شده، عنوان کرد: تمامی مناسبات اجتماعی، بینش و نگرش و روش زندگی مردم متاثر از فرهنگ است و فرهنگ به عنوان یک عنصر مسلط محسوب می شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ، افزود: مقوله فرهنگ به حدی مهم است که کشورهای سلطه گر تلاش می کنند تا فرهنگ دیگر کشورها را مورد هجمه قرار داده و رفتار مردم آن جامعه را تغییر دهند.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، فرهنگ ایرانی و اسلامی را فرهنگی پویا و مقتدر دانست و اظهار داشت: فرهنگ ایرانی و اسلامی از پیشینه ای عمیق برخوردار است که در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان با قدرت مقاومت کرده و فرهنگ ایرانی و اسلامی امروز در جهان مطرح است.

عظیمی ادامه داد: لازم است تا در راستای تقویت و ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی تلاش بیش تری انجام دهیم تا دنیا بیش تر با این فرهنگ پویا آشنا شود.

وی برگزاری نمایشگاه های کتاب را یکی از مهم ترین فعالیت های فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: به جرات می توان گفت که هیچ فعالیتی همچون برگزاری نمایشگاه های کتاب در حوزه فرهنگ موثر نیست چون کتاب و مطالعه منشاء بسیاری از اقدامات انسان هاست.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون فعالیت های خوبی برای برگزاری نمایشگاه های کتاب در سراسر کشور صورت گرفته به گونه ای که تا امروز موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران توانسته ۲۵۲ نمایشگاه کتاب استانی را در سراسر کشور برگزار کند که امیدواریم این میزان تا پایان سال جاری به ۲۶۰ نمایشگاه برسد.

یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از ۳ الی ۹ بهمن در بندرعباس برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز