خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس:

برپایی نمایشگاه کتاب از نظر فرهنگی و اقتصادی مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۵

فرماندار بندرعباس گفت: طی مسیر و سختی حضور ناشران موید این امر است که از منظر گردش مالی و پروسه اقتصادی و ایجاد اشتغال هم این نمایشگاه می تواند مهم باشد.

ایلنا: فرماندار بندرعباس گفت: طی مسیر و سختی حضور ناشران موید این امر است که از منظر گردش مالی و پروسه اقتصادی و ایجاد اشتغال هم این نمایشگاه می تواند مهم باشد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا "، " احمد مرادی " در آئین افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان افزود: کتاب باید به زندگی مردم راه یابد و گره گشا و راهنمای آنان باشد.

وی اضافه کرد: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از انتظارات به حق علاقمندان به کتاب است.

فرماندار بندرعباس با اشاره به تاکیدات بزرگان کشور به امر کتابخوانی گفت: لازم و بایسته است که مسئولان و مدیران به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشد.

" مرادی " با اشاره به این موضوع که ۴۵درصد جمعیت هرمزگان در بندرعباس سکونت دارند، افزود: وضعیت سرانه و فضای مطالعه در استان باید ارتقاء یابد.

وی اضافه کرد: قرار گرفتن کتاب در سبد کالای خانوار یکی از راه های ارتقاء سرانه مطالعه است.

یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از تاریخ سوم تا نهم بهمن ماه امسال در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در چهارراه جهانبار برگزارمی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز