خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان:

اعتماد اعضا مجمع مسئولیتم را چندین برابر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۲۸

رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان گفت: هرمزگان در ورزش‌های دریایی و ساحلی از ظرفیت بی‌نظیر در سطح کشور برخوردار است که می‌تواند باعث رونق و توسعه این رشته‌های ورزشی و شناسایی استعدادهای زیاد استان در سطح کشور شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، احسان کامرانی رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی هرمزگان در مجمع انتخابات و پس از کسب حداکثر آرا و انتخاب به عنوان اولین رئیس این هیئت در استان به ظرفیت‌های کم نظیر و خدادادی دریایی و ساحلی و استعدادهای بیشمار ورزشکاران این رشته‌ها اشاره و اظهار کرد: با اعتماد اعضای مجمع به اینجانب تمام سعی و توان خود را در گسترش و توسعه این هیئت متمرکز خواهم کرد تا بتوانیم به همراه همکاران در هیئت روزهای بسیار درخشانی را برای هرمزگان به ارمغان بیاوریم.

وی ضمن تقدیر از حضور و نگاه ویژه شجیع به استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: با تعاملی که فدراسیون و هیئت استان با یکدیگر دارند و با وجود ۱۴ جزیره و بالغ بر ۴۲ درصد از سواحل کشور در این استان، نقش هرمزگان در توسعه ورزش‌های دریایی کشور نقشی انکارناپذیر و محوری خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های دریایی و ساحلی استان با تاکید بر اینکه از امروز و با تثبیت جایگاه هیئت توسط اعضای مجمع بار مسئولیت من نیز بیشتر از گذشته شده است، یادآور شد: استعدادهای بالقوه این استان تنها در دریا خلاصه نمی شود و استعدادهای انسانی بی شمار و فوق العاده ای نیز در ورزش های دریایی و ساحلی وجود دارد که با برنامه ریزی که انجام خواهیم داد این استعدادها در سطوح مختلف ملی و بین المللی خواهند درخشید.

کامرانی به ظرفیت جزایر بزرگ استان نیز اشاره و تاکید کرد: جزیره قشم بعنوان بزرگترین جزیره کشور دارای ظرفیت های بی شمار و بی بدیلی است که می تواند نقش پر رنگی در جذب توریست و گردشگران ورزشی داشته باشد.

در مجمع انتخابات هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان هرمزگان، کامرانی با کسب حداکثر آرا بعنوان اولین رییس این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز