خبرگزاری کار ایران

پالایش نفت آفتاب رتبه برتر جشنواره ملی حاتم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۲۴۲

پنجمین جشنواره ملی حاتم در تهران برگزار شد و شرکت پالایش نفت آفتاب به عنوان شرکت برتر کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی و برندسازی معرفی و تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، جشنواره ملی حاتم با حضور برخی مسئولان ارشد کشور در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

محور اصلی این دوره از جشنواره، ایجاد ساز و کاری علمی بود تا با رویکردی تشویقی و ترویجی به شناسایی نقاط بهبود سازمان‌های اقتصادی ایران بپردازد و با تعریف پروژه‎های بهبود در توسعه آنان بکوشد.

ایجاد سازمان‎ها با ساختارهای توسعه یافته در محیط داخلی و پیرامونی خود و امکان پیوستن با اقتدار به زنجیره ارزش جهانی از مهم‌ترین اهداف جشنواره ملی حاتم بوده و ایجاد بستری پویا برای ذینفعان حوزه تولید و تجارت از طریق هم‎افزایی به منظور رفع موانع توسعه پایدار در طراز جهانی و ایجاد مزیت رقابتی را می‎توان از جمله چشم‎اندازهای این دوره از جشنواره دانست.

همچنین راهبرد کلیدی جشنواره استفاده از تجربیات ملی و بین المللی در حوزه برندسازی اقتصادی و ایجاد سازمان‌های مولد و ارزش‌آفرین در فرآیند ایجاد تولید ناخالص ملی با ارزش افزوده بالا بوده است که شرکت پالایش نفت آفتاب توانست در این دوره از جشنواره در حوزه مسئولیت اجتماعی و برندسازی اقتصادی فراگیر در سطح جامعه رتبه برتر کشور را کسب کند و مورد تجلیل قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز