خبرگزاری کار ایران

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

استقبال مردم هرمزگان از فیلم های جشنواره فجر چشمگیر بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۹

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان استقبال مردم هرمزگان از اکران فیلم های جشنواره فجر در بندرعباس را چشمگیر برشمرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان استقبال مردم هرمزگان از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در بندرعباس را چشمگیر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی نیرومند با بیان اینکه استقبال مردم هرمزگان از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در هرمزگان بسیار مناسب و چشمگیر بوده است، اظهار داشت: در اغلب سانس‌های اکران فیلم‌های جشنواره فجر، ظرفیت سالن سینما ستاره شهر بندرعباس تکمیل بود که این امر نشان دهنده علاقه‌مندی مردم هرمزگان به هنر سینماست.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره فیلم فجر در هرمزگان موجب افزایش شور و نشاط اجتماعی و همچنین آشتی دوباره مردم با سالن‌های سینما شده که این امر تقویت حوزه فیلم سازی در استان را نیز دربر خواهد داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: حضور چشمگیر مردم در سالن‌های سینما موجب تثبیت برگزاری جشنواره فیلم فجر طی سال‌های آینده در هرمزگان می‌شود.

نیرومند در ادامه بابت ایجاد مشکل در اکران فیلم‌ها در نخستین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر از مردم و حاضران در سینما عذرخواهی کرد و بیان داشت: این مشکل در سایر استان‌ها نیز دیده شد و با توجه به اینکه برای نخستین بار فیلم‌ها در بندرعباس به صورت دیجیتالی اکران می‌شود، با ایجاد مشکل در کدهای فیلم‌ها، چنین مشکلی ایجاد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای جبران این مشکل در روز نخست اکران فوق العاده در نظر گرفته شد تا مردم بتوانند به راحتی فیلم‌های روز نخست را مشاهده کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در طول هر جشنواره امکان تغییر و تحولات در برنامه ریزی‌ها وجود دارد و در ادامه این جشنواره نیز ممکن است، تغییراتی در جدول پخش فیلم‌ها ایجاد شود.

نیرومند اضافه کرد: تا کنون فیلم‌های جشنواره طبق برنامه اکران شده و در صورت هرگونه تغییر، آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی در پایان از حضور گسترده مردم و هنرمندان و اهالی رسانه در سینما و همچنین عوامل یاری دهنده در برگزاری این جشنواره تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز