خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهوری در فرودگاه هرمزگان:

هرمزگان یکی از استان‌های استراتژیک ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۳۴

هرمزگان ویژگی‌های خاص خود را دارد و از لحاظ حمل و نقل و بنادر منطقه بسیار مهمی است. بیشترین جابجایی کالا در بخش صادرات و واردات از طریق این استان و بنادر آن انجام می‌شود.

ایلنا: حسن روحانی؛ رئیس جمهوری کشورمان صبح امروز سه شنبه ۶ اسفندماه در دومین سفر استانی خود، در راس هیاتی وارد استان هرمزگان شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، روحانی در ابتدای ورود خود در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت بررسی وضعیت مردم سراسر کشور از نزدیک را جز وظایف خود می‌داند، افزود: اکنون فرصت مغتنی برای اعضای دولت است تا از نزدیک صحبت‌ها، اندیشه‌ها، پیشنهادات و مطالبات مردم آشنا شوند و بتوانند برنامه واقعی‌تری را برای سراسر کشور تهیه و اجرا نمایند.
او به اهمیت استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: استان هرمزگان جز استان‌های استراتژیک ایران است. در واقع ۴ استان در کناره‌های خلیج فارس و دریای عمان، بسیار حائز اهمیت هستند، به این دلیل که دروازه کشور به آب‌های آزاد هستند.
رئیس جمهوری ادامه داد: هرمزگان ویژگی‌های خاص خود را دارد و از لحاظ حمل و نقل و بنادر منطقه بسیار مهمی است. بیشترین جابجایی کالا در بخش صادرات و واردات از طریق این استان و بنادر آن انجام می‌شود.
روحانی در ادامه گفت: امروز فرصت مغتنمی برای دیدار با مردم بسیار شریف و خوب خونگرم و مقاوم هرمزگان است؛ مردمی که در برابر استعامارگران ایستادند و مقاومت کردند و امروز در این سرزمین آزاد و مستقل به هوای این کشور و زندگی در این کشور افتخار می‌کنند. برای دولت افتخاری است که چند روز مه‌مان این مه‌مان نوازان خوب باشد.
او در انت‌ها گفت: سفرهای دولت به سراسر کشور و استان‌های مختلف در فرصت‌های بعدی ادامه پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز