خبرگزاری کار ایران

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی:

فرهنگ و هنر ایرانی را باید به جهان معرفی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۰۹

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، وظیفه مسئولان و کارکنان در وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی را تلاش برای جهانی کردن فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی دانست.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی، وظیفه مسئولان و کارکنان در وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی را تلاش برای جهانی کردن فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا "، " علی جنتی " در دیدار با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تمامی کارمندان فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان قدردانی و تشکر کرد و افزود: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر، توفیق از سوی خداوند متعال است و موجب افتخار و مباهات است.

" جنتی " وظیفه مسئولان و کارکنان در وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی را تلاش برای جهانی کردن فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی دانست و افزود: ما به عنوان خادمان همه هنرمندان کشور باید تلاش کنیم، زیرا توجه به مقوله فرهنگ و هنر بسیار مهم است.

جنتی ادامه داد: کار ارزشمند فرهنگ و ارشاداسلامی سرو کار داشتن با اهالی فرهنگ، شعرا، نویسندگان، شعرا و… است و اعتماد متقابل وارتباط بیشتر با هنرمندان وتولیدکنندگان آثارهنری می تواند ظرفیت‌ها واستعدادهای آنها را درخدمت هنری سالم و قابل ارائه قراردهد.

وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جامعه افزود: کار با هنرمندان سطح جامعه را بالا می برد.

" جنتی " در پایان اظهارداشت: در سفری جداگانه در یک مناسبت فرهنگی یا هنری در اولین فرصت با همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر نشستی خواهم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز