خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

نام خلیج فارس تا ابد جاویدان خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۵۵

۱۰ اردیبهشت روز مهمی در تاریخ ایران است و با توجه به اهمیت این روز، دهم اردیبهشت به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

استاندار هرمزگان گفت: ۱۰ اردیبهشت روز مهمی در تاریخ ایران است و با توجه به اهمیت این روز، دهم اردیبهشت به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، جاسم جادری در چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس ادامه داد: توطئه جعل نام خلیج فارس زیر نظر استکبار جهانی و به خصوص آمریکا و انگلیس بوده و این کشور‌ها به تعدادی از کشورهای حاشیهٔ خلیج فارس دستور داده‌اند تا نام خلیج فارس را جعل کنند.
استاندار هرمزگان در ادامه خاطر نشان کرد: اسناد تاریخی و روایات مختلف نشان دهنده حقانیت و اصالت نام خلیج فارس است و این نام همیشه جاویدان خواهد ماند.
دکتر جادری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در طول تاریخ رشادت‌های فراوانی برای دفاع از آب‌های نیلگون خلیج فارس صورت گرفته است تصریح کرد: خلیج فارس و تنگهٔ هرمز دارای اهمیت استراتژیک هستند و این منطقه در برنامه‌ریزی‌ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: توسعه و آبادانی بیشتر جزایر خلیج فارس نیازمند بودجه‌های بیشتر است و ما از تمامی نهاد‌ها به‌خصوص مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم تا در این راه ما را یاری دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز