خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار در نشست با مدیران فولاد هرمزگان:

تکمیل زنجیره تولید منجر به رونق اقتصادی و توسعه اشتغال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۳۲۸

مجموعه صنایع استان با هم افزایی و ایجاد سازکار مناسب می توانند در جهت تکمیل زنجیره تولید کمک نمایند تا مجبور نشوند جهت دریافت خدمات فنی به سایر استانها مراجعه نمایند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه گفت: مجموعه صنایع استان با هم افزایی و ایجاد سازکار مناسب می توانند در جهت تکمیل زنجیره تولید کمک نمایند تا مجبور نشوند جهت دریافت خدمات فنی به سایر استانها مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، " بهروز اکرمی " در نشست با مدیران فولاد هرمزگان که در محل این اداره کل برگزار شد، افزود: مجموعه فولاد هرمزگان یک صنعت خوشنام در استان است.

وی اظهار داشت: سیاست دولت و وزارت متبوع تقویت اصل سه جانبه گرایی است واعتقاد ما براین است که تقویت این سه ضلع می تواند در صیانت از نیروی کار و تولید نقش مؤثری ایفاء نماید.

اکرمی تصریح کرد، ما بدنبال تلطیف روابط کارگر و کارفرما هستیم تا با کمک و همکاری سه ضلع(دولت، کارگر و کارفرما) شرایطی بوجود آوریم که صنایع استان بجز دغدغه تولید دغدغه دیگری نداشته باشند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: در راستای تکمیل زنجیره تولید این دبیر خانه آمادگی دارد در صورت ارائه طرحهای فنی و خدماتی متناسب با صنایع استان تا از طریق طرح موضوع در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری نسبت به اعطای تسهیلات ارزان قیمت به توسعه اشتغال و رونق اقتصادی کمک نماییم.

وی گفت: سیاست های عمده داخلی و خارجی دولت تدبیر و امید، خروجی آن توسعه اشتغال و ایجاد ارزش افزوده در کشور می باشد و همه ما باید کمک نماییم تا این امر محقق شود.

در این نشست آقاجانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان با ۷/۵(هفت و نیم) درصد تولید فولاد، رتبه سوم در بین استانهای کشور را دارا می باشد. وی افزود فولاد هرمزگان با ۳۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم با نگاه به الویت جذب افراد بومی جویای کار در کاهش نرخ بیکاری استان کمک نموده است.

مدیر عامل فولاد هرمزگان تصریح کرد، برگزاری سمپوزیوم با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان باعثگرایش بیش از بیش سرمایه گذار در استان شده است و منجر به این شده که روحانی استان هرمزگان را به عنوان قطب فولاد کشور معرفی نماید.

وی نیاز مواد اولیه فولاد را یکی از مشکلات این صنعت اعلام و از مسئولین استان خواستند در این زمینه کمک نمایند تا این مشکل مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز