خبرگزاری کار ایران

دست سودجویان از اراضی شهر بندرعباس کوتاه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۱۰۵

طرح آماده سازی اراضی کوی پلیس که از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان به همراه فرشید دستوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان از عملیات آماده سازی اراضی شهر بندرعباس برای جلوگیری از تصرفات غیر قانونی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهدی رضایی معاون استاندار در این روز از عملیات آماده سازی اراضی ۱۷ هکتاری واقع در پشت کوی پلیس و اراضی شهرک الهیه جنوبی بازدید کرد.

فرشید دستوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در بازدید معاون عمرانی استاندار از این پروژه ها گفت: آماده سازی اراضی شهر در راستای جلوگیری از تصرفات غیر قانونی افراد سودجو صورت می گیرد.

وی به آماده سازی اراضی پشت کوی پلیس اشاره کرد و بیان داشت: طرح آماده سازی اراضی کوی پلیس که از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

دستوان با بیان اینکه راه و شهرسازی هرمزگان تمام تلاش خود را در راستای قطع دست متصرفان زمین در بندرعباس بکار خواهد گرفت، بیان داشت: با این اقدام جلوی تصرف زمین توسط افراد سودجو را گرفته است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۷ هکتار از اراضی حاشیه شهرک پیامبر اعظم(ص) آماده سازی می شود، خاطرنشان کرد، این اقدام علاوه بر اینکه جلوی تصرفات غیرقانونی خواهد گرفت باعثاستحصال اراضی و ارتقای سیمای منظر شهری در این منطقه از شهر بندرعباس خواهد شد.

به گفته سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، در اجرای طرح آماده سازی اراضی پشت کوی پلیس، زمین ها با کاربرهای مسکونی، تجاری، گردشگری، فضای سبز، درمانی، ورزشی و آموزشی در نظر گرفته شده است.

دستوان در ادامه به طرح آماده سازی زمین های شهرک الهیه جنوبی اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف جلوگیری از تصرف اراضی، کاهش بار ترافیکی با اتصال بلوار مصطفی خمینی به بلوار امام حسین(ع)، جدا سازی خور، ارتقای سیمای منظر شهری و تامین خدمات حوزه شرق شهر در حال اجراست.

به گفته وی، پروژه مذکور در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده و همراهی اداره کل زندان های استان هرمزگان در اجرای این طرح خواستار تسریع در تکمیل پروژه توسط مجری طرح شد.

وی در پایان گفت: طراحی شبکه آب و فاضلاب این محدوده نیز توسط آبفا در حال انجام است.

رضایی سردره معاون عمرانی استاندار هرمزگان نیز در بازدید از آماده سازی اراضی مذکور اجرای این طرح ها را یکی از الزامات شهر بندرعباس عنوان کرد و افزود: سرعت در اجرای طرح های این چنینی باعثقطع دست افراد سودجو خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز