خبرگزاری کار ایران

آغاز بهره‌برداری از۴۲۸ پروژه در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۸۶

بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان از شهرستان میناب آغاز شد.

بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت با حضور استاندار هرمزگان از شهرستان میناب آغاز شد.

به گزارش ایلنا، استاندار هرمزگان به همراه معاونان و مدیران ادارت پس از حضور در گلزار شهدا و دیدار با امام جمعه بندرعباس برای افتتاح پروژه‌های هفته دوات به دومین شهرستان بزرگ استان سفر کرد تا از پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان بهره برداری کند.

جاسم جادری با حضور در شهرستان میناب بهره برداری از ۴۲۸ پروژه قابل افتتاح استان را در هفته دولت آغاز کرد. این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال احداثشده است.

جاسم جادری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت، عنوان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود تمامی مشکلاتی که میراثدار آن بوده است، تمام همت خود را در استان هرمزگان بکار بسته تا بتواند مهم‌ترین پروژه‌ها را بر اساس اولویت نیاز مردم به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: ماحصل تمامی این تلاش‌ها افتتاح ۴۲۸ پروژه در هفته دولت سال ۹۳ در استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: آمار مقایسه‌ای تعداد پروژه‌ها و میزان اعتبار آن‌ها نسبت به هفته دولت سال گذشته، نشان می‌دهد که به لحاظ کمی در تعداد پروژه‌ها، ۲۲۲ پروژه و به لحاظ اعتباری هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نسبت به هفته دولت سال گذشته افزایش داشته‌ایم.

جادری خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه در منابع تامین اعتباری این طرح هاست که نشان می‌دهد بیشترین منابع مورد استفاده در پروژه‌های استان هرمزگان، منابع ملی با رقمی بالغ بر ۲ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال است.

وی اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری، بیشترین پروژه‌ها به لحاظ تعداد در بخش مسکن شهری و روستایی با تعداد ۲۸۲ پروژه و اعتباری بالغ بر هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال و بیشترین اعتبار در بخش حمل و نقل با ۵۴ پروژه و اعتبار ۲ هزار و ۹۶۳ میلیارد ریال است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تشریح پروژه‌هایی که در شهرستان‌های استان هرمزگان افتتاح خواهد شد، اضافه کرد: در شهرستان ابوموسی ۲ پروژه، بستک۵۵ پروژه، بشاگرد ۲۱ پروژه، بندر خمیر ۱۷ پروژه، بندرعباس ۸۲ پروژه، بندرلنگه ۳۹ پروژه، پارسیان۱۵ پروژه، جاسک ۲۳ پروژه، حاجی آباد ۳۹ پروژه، رودان ۳۱ پروژه، سیریک ۱۳ پروژه، قشم ۲۷ پروژه و میناب ۵۸ در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان همچنین امروز با حضور در شهرستان میناب از ۶۲پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۸۷ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال بهره برداری کرد.

در این روز اداره صنایع دستی حکمی، خوابگاه دبیرستان شبانه روزی نخل ابراهیمی و استخر شنای میناب مورد بهره برداری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز