خبرگزاری کار ایران

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

زیرساخت های واحدهای تکمیل شده تا پایان مهر به اتمام می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۹۲

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خواستار تسریع در تکمیل زیرساخت های محلات شهرک پیامبر اعظم(ص) شد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خواستار تسریع در تکمیل زیرساخت‌های محلات شهرک پیامبر اعظم(ص) شد.
به گزارش ایلنا، عباس حریرنیا در بازدید فرماندار بندرعباس و مسوولان شرکت‌های آب و فاضلاب، توزیع برق، گاز، اداره کل تعاون، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری بندرعباس از شهرک پیامبر اعظم(ص) افزود: تعداد زیادی از مسکن‌های مهر به اتمام رسیده و بدلیل عدم تکمیل زیرساخت‌ها روند واگذاری آن‌ها با وقفه همراه شده است.

وی با بیان اینکه فرماندار بندرعباس در این بازدید بر اتمام زیرساخت‌های واحدهای آماده شده تا پایان مهرماه تاکید کرده است، خاطرنشان کرد؛ شرکت‌های آب، برق و گاز نیز قول تسریع در تکمیل واگذاری انشعاب‌های مربوطه داده‌اند.

حریرنیا در ادامه به سایر خدمات مورد نیاز شهرک پیامبر اعظم(ص) اشاره کرد و بیان داشت: یکی از الزامات سکونت در شهرک پیامبر اعظم ایجاد سیستم حمل و نقلی است که ارگان‌های زیر مجموعه شهرداری از جمله تاکسیرانی و اتوبوسرانی باید با توجه به سکونت شهروندان برای خدمات رسانی مطلوب برنامه ریزی کنند.

وی همچنین از از تکمیل مدارس شهرک پیامبر اعظم(ص) تا پایان امسال خبر داد و گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده نوسازی مدارس باید تا پایان امسال نسبت به تکمیل مدارس این شهرک اقدام کند.

مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همچنین به امنیت شهرک اشاره کرد و گفت: به این منظور ساختمان کلانتری این منطقه نیز تا پایان مهر ماه تکمیل می‌شود.

به گفته وی، درمانگاه شهرک نیز باید تا پایان مهرماه توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز و خدمات رسانی لازم به شهروندان ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز