خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر کل و معاونان بهزیستی هرمزگان از دفتر خبرگزاری ایلنا در بندرعباس:

نقش رسانه‌ها در تمام حوزه ها انکار ناشدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۰۵

به دلیل مشکلات کسری بودجه که در کل کشور وجود دارد تنها درصد ناچیزی از اعتبارات مربوط به طرح ها در اختیار ما قرار می گیرد.

بیش از ۶۰ درصد از مشکلات بهزیستی و فعال‌تر شدن طرح‌ها با اختصاص به موقع و کامل بودجه مرتفع می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیر کل بهزیستی هرمزگان هدف از این بازدید را ایجاد تعامل و همکاری موثر با رسانه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی را در انعکاس مشکلات و یا حتی معرفی ظرفیت و توان مندی‌های یک مجموعه به عهده دارند زیرا آنان چرخهٔ ارتباطی بین مسئولین و مردم محسوب می‌شوند.

سیما مرادی اضافه کرد: امروزه نقش رسانه‌ها در تمام حوزه‌ها انکار ناشدنی است و می‌توان در مسائل جاری کشور، آگاه بخشی به مردم جامعه را به وضوح مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از مشکلات بهزیستی و فعال‌تر شدن طرح‌ها با اختصاص به موقع و کامل بودجه مرتفع می‌شود عنوان کرد: به دلیل مشکلات کسری بودجه که در کل کشور وجود دارد تنها درصد ناچیزی از اعتبارات مربوط به طرح‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد.

مدیر کل بهزیستی کشور ادامه داد: سازمان بهزیستی دارای حوزه گسترده‌ای از وظایف است ولی کمبود اعتبارات جاری مانع از رسیدن این سازمان به ایده آل‌های خدمت رسانی به جامعه هدف آن شده است.

سیما مرادی خاطر نشان کرد: در هر حال مشکلات کسری بودجه کشوری است و سازمان بهزیستی باید منابع و اعتبارات خود را بین ۳۱ استان تقسیم کند.

وی در پایان افزود: امید است با رفع این مشکل بتوانیم خدمات شایسته تری را به جامعه هدفمان ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز