خبرگزاری کار ایران

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان:

۹۵ درصد روستاهای جغین، راه آسفالت دارند

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۴۹

۹۵ درصد روستاهای بخش جغین و ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار آن از راه مناسب آسفالته برخوردار هستند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: ۹۵ درصد روستاهای بخش جغین و ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۵۰ خانوار آن از راه مناسب آسفالته برخوردار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی علیزاده در بازدید از بخش جغین با اشاره به اقدامات اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان بیان داشت: جاده ارتباطی رودان بخش جغین ۶۰ کیلومتر طول دارد که ۲۷ کیلومتر آن علی رغم مشکلات اعتباری تاکنون تعریض و بهسازی شده است. وی در عین حال افزود: ۱۰ کیلومتر دیگر از این محور نیز در دست اجراست که ۸۰ درصد عملیات آن انجام شده است.

به گفته وی، ۲۷ کیلومتر باقی مانده نیز درصورت تامین اعتبار با اولویت شروع از سمت مرکز بخش جغین اجرایی خواهد شد.

رضایی معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان نیز در این بازدید به پروژه راه روستایی رودان اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستان رودان در سالجاری ۱۲ پروژه نیمه تمام راه روستایی ۴۵ کیلومتر در حال اجرا می‌باشد که ۱۲ کیلومتر آن در هفته دولت به بهره برداری رسید و ۱۷ کیلومتر نیز تا پایان سالجاری آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید و مابقی نیز در نیمه اول سال آینده درصورت تامین منابع مالی آن آسفالت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز