خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای اداری به ریاست مدیرکل جدید تعاون و کار هرمزگان مطرح شد:

تقویت حس مشارکت و صمیمیت در محیط کار، سبب هم افزایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۱۹

وجود یک فضای کار دوستانه و صمیمی برای کارکنان از ضروریات ارتقاء انگیزه کارکنان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه کارکنان این اداره کل را به‌عنوان عنصر اصلی در پبشبرد کار می‌دانم، بر تقویت حس مشارکت و صمیمیت در بین کارکنان این مجموعه که منجر به هم افزایی می‌شود، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، «محمدعلی سلیمی» در اولین نشست شورای اداری این اداره کل که به ریاست وی برگزار شد، افزود: وجود یک فضای کار دوستانه و صمیمی برای کارکنان از ضروریات ارتقاء انگیزه کارکنان است. وی در ادامه با اشاره به اینکه هم افزایی و استفاده از تجربیات و نظرات همکاران در راستای اصلاح و بهبود کار‌ها موثر و کاربردی می‌باشد، بیان داشت: کارکنان این اداره کل با تعهد و مسئولیت وظایف خود را انجام دهند.

سلیمی به اهمیت وجودی این اداره کل در ارائه خدمت به بخش عظیمی از افراد جامعه اشاره و اضافه کرد: مجموعه این اداره کل خدمت رسانی صحیح و بموقع به جامعه هدف را سرلوحه کار خود قرار دهند و در کارهای اجرایی از ورود به مسایل سیاسی پرهیز کنند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در نشست شورای معاونین نیز بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: کارکنان باید تمام تلاش خود را برای خدمت به ارباب رجوع بکار گیرند.

وی، نظم و انضباط در کار را بعنوان سرلوحه اصلی کار همکاران دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز