خبرگزاری کار ایران

افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی بندرعباس؛

۲۰ دستگاه اتوبوس، وارد ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۱۹

توسعه حمل و نقل عمومی، کاهش زمان انتظار مسافر و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر از جمله اهداف پروژه‌های بازسازی اتوبوس‌ها است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس از وارد شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس باز سازی شده به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمدرضا حمزه‌پور در این باره اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های سال‌های اخیر در خرید اتوبوس، سیاست بر این بوده که به بازسازی و نوسازی ناوگان بپردازیم.

وی از بازسازی تعدادی اتوبوس و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: این اتوبوس‌ها پس از باز سازی کامل در هفته حمل و نقل مورد بهره‌برداری قرار گرفته و وارد ناوگان شدند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس در مدت ۱۵۰ روز بازسازی و به ناوگان اتوبوسرانی بندرعباس اضافه شده است.

حمزه‌پور یکی از اهداف پروژه‌های بازسازی اتوبوس‌ها را توسعه حمل و نقل عمومی، کاهش زمان انتظار مسافر و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر بیان کردند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری بندرعباس با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای بازسازی این اتوبوس‌ها، گفت: هزینه اختصاص داده شده جهت بازسازی اتوبوس‌ها بالغ بر ۸ میلیارد ریال از محل بودجه شهرداری بندرعباس بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز