خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس:

مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۱۸۷

پیوند مسئولان با مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب ها و بازگشت به اعتیاد است.

علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، اظهار داشت : اعضای شورای مواد مخدر باید در ارائه پیشنهادات و انتقادات و راهکارها ثابت‌قدم بوده و اقدامات مؤثری در این راستا ترتیب دهند. بازخوردهای این اقدامات نیز باید مشاهده شوند.

این مقام مسئول گفت : شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ارتباط با کشف و برخورد با قاچاقچیان تلاش خوبی از خود نشان داده است و دستگاه قضایی با رعایت اعتدال نسبت به صدور احکام در حوزه مواد مخدر در شهرستان اقدام کرده است.

علی نیکویی در ادامه افزود : در حوزه مشارکت اجتماعی‌نیازمند افزایش اعتماد مردم هستیم که می‌تواند پیوند ها را محکم تر نماید و پیوند مسئولان با مردم در حوزه مبارزه با مواد مخد می تواند یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب ها و بازگشت به اعتیاد باشد.

وی اذعان داشت : مسئولان نهادهای فرهنگی شهرستان با جدیت، آگاه سازی و اطلاع رسانی را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری و در این زمینه کوتاهی نکنند و برنامه ریزی های لازم در جهت  فراهم آوردن امکانات ورزشی و تفریحی برای جوانان و بالا بردن روحیه نشاط در آن ها انجام شود.

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در پایان با تاکید بر دستگاه‌های ذی ربط در جهت برخورد با عطاری ها و دکه های متخلف حاشیه شهر خاطرنشان کرد : در بحث عطاری‌های موجود در سطح شهر غافل نمانیم؛ دکه های حاشیه شهر و سرکشی و بازدیدهای بیشتر و موثرتری داشته باشیم و باید کنترل و نظارت شدیدی صورت گیرد تا موجب نگرانی شهروندان نشود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز