خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرعباس مطرح کرد:

مسئولان با تلاش و جدیت پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل کنند

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۱۹۳

فرماندار بندرعباس گفت: دستگاه‌های اجرایی باید نظارت کامل بر اجرای پروژه ها داشته باشند تا پیمانکاران به تعهدات خود عمل کنند چرا که تامین و تضمین حق و حقوق مردم باید در اولویت باشد.

به گزارش ایلنا، جلسه مسکن مهر شهرستان بندرعباس به ریاست پویافر در محل فرمانداری تشکیل شد .

فرماندار بندرعباس در جلسه مسکن مهر بیان داشت : با توجه به اعتماد مردم، از سوی دستگاه‌های اجرایی باید نظارت کامل بر اجرای پروژه ها وجود داشته باشدتا پیمانکاران به تعهدات خود عمل کنند چرا که تامین حق و حقوق مردم باید در اولویت باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : در بخش مسکن مهر باید بصورت جدی عمل شود و با توجه به اعتماد مردم ، دستگاه های اجرایی باید نظارت کامل بر اجرای پروژه ها داشته باشند تا پیمانکاران به تعهدات خود عمل کنند چرا که تامین و تضمین حق و حقوق مردم باید در اولویت باشد.

پویافر تصریح کرد : مسکن مهر مربوط به اقشار مختلف و کم درآمد جامعه است که به امید خانه‌دار شدن در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و باید خدمات به این مناطق در حوزه امنیت ، آب ، برق ، تلفن ، مدرسه ، بیمارستان و... به نحو مناسب ارائه شود زیرا ساکنان این شهرک ها از قشر کم برخوردار جامعه هستند و هنوز تعداد زیادی نتوانسته اند سهم آورده خود را تامین کنند . 

احمد پویافر افزود: دستگاه‌های مرتبط باید ضمن نظارت بر نحوه فعالیت بخش مسکن با تعاونی‌های کم‌کار برخورد کنند تا شاهد تحویل به موقع واحدهای ساخته شده به اعضای تعاونی‌های مربوطه باشیم .

وی در پایان تاکید کرد و گفت :  مسئولان باید تلاش کنند پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر را تکمیل و به وظایف خود در بخش مسکن مهر عمل کنند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز