خبرگزاری کار ایران

فرماندار حاجی آباد خبر داد:

اعزام 16تیم پزشکی به مناطق محروم و صعب العبور حاجی آباد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۱۷۲

فرماندار حاجی آباد اظهار داشت:۱۶تیم پزشکی به مناطق محروم و صعب العبور شهرستان اعزام شده اند که به صورت رایگان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از حاجی آباد، حمید جهانگیری در حاشیه بازدید از بیمارستان 64 تخت خوابی فاطمه الزهرا حاجی آباد با بیان اینکه اجرای طرح تحول در نظام سلامت مرهمی بر دل بیماران بی بضاعت است، گفت: اجرای این طرح بزرگ موجب شده بیماران و خانواده‌های آنان دغدغه چندانی در خصوص هزینه های سنگین دوا و درمان نداشته باشند.

جهانگیری خاطرنشان کرد:به لطف خداوند منان دولت تدبیر و امید در خصوص بهداشت و درمان و بهره مندی همه‌ی اقشار جامعه از خدمات بهداشتی و درمانی حرکت‌های ارزشمند و ماندگاری برداشته است.

وی با اشاره به اینکه برخورد خوب، دلسوزانه و همراه با مهربانی پرسنل بیمارستان با بیمار و همراهان بیمار نکته مهمی دیگری است که باید مد نظر قرار گیرد، یادآور شد:طی صحبت هایی که با بیماران بستری در این بیمارستان داشتم کلیه بیماران از خدمات ارائه شده و همچنین برخورد خوب پرستاران ابراز رضایت نموده اند.

فرماندار حاجی آباد در پایان اظهار داشت:۱۶تیم پزشکی به مناطق محروم و صعب العبور شهرستان اعزام شده اند که به صورت رایگان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز