خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای‌شهر بندرعباس:

هیچ کاری بدون مشارکت مردم قابل انجام نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۴۷

رئیس شورای‌شهر بندرعباس گفت: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود هیچ کاری بدون مشارکت مردم قابل انجام نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، پرویز سالاری در نشست علنی شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه رمز موفقیت ما برقراری مستمر با بدنه  اجتماع است، خاطر نشان کرد: امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود هیچ کاری بدون مشارکت مردم قابل انجام نیست.

وی گفت: هر موفقیتی که در مدیریت شهری حاصل می‌شود در راستای ارتباط مستمر با بدنه اجتماعی است و از ابتدای شورای چهارم افتخار این بوده که شهرداری برنامه‌هایش را از خدمات محوری به مشارکت محوری سوق داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: همه مدیران در شهر بندرعباس اهم از دولتی، غیر دولتی، خصوصی و  نهادها مؤظف‌اند گزارش عملکرد خود را به شورای‌شهر ارائه دهند و اعضای شورای شهر به‌عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی بایستی عملکرد مدیران شهری را به گوش موکلان خود برساند.

سالاری در ادامه بیان کرد: در ابتدای سال 93 شورای شهر بندرعباس با مصوبه تشکیل شورای اجتماعی محلات شهردار و  دیگر مدیران شهری را ملزم کردیم که اگر قرار است در محلات کاری انجام شود با مشورت معتمدین محلی و استفاده از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد محلات انجام شود.

وی با طرح این سوال از شهروندان که چگونه می‌توان شهری ارزانتر ارائه شود، یادآور شد: می‌توانیم با کمک شهروندان به اعضای شورای‌شهر بیشترین بهره‌وری را در اداره خوب شهر داشته باشیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان اذعان داشت: به استناد قانون کمیسیون‌های شورای‌شهر موظف‌اند گزارش عملکرد خود را به‌صورت ماهانه ارائه دهند و از روسای کمیسیون‌های شورای‌شهر درخواست می‌شود که در صحن شورای شهر عملکردخود را بیان کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز