خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خبرداد:

پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید به 607 واحد تولیدی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۱۳۶

استاندار هرمزگان از پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید به 607 واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در سی و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با بیان اینکه طی 10 ماه امسال 20 هزار و 500 واحد تولیدی در کشور تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: قرار است تا پایان سال این رقم به 30 هزار واحد برسد.

وی ادامه داد: تاکنون 14 هزار میلیارد تومان در سال‌جاری به بنگاه‌های کوچک و متوسط در کشور اختصاص یافته و 85 درصد هدف‌گذاری‌ها در این زمینه محقق شده است.

استاندار هرمزگان افزود: در استان هرمزگان نیز از ابتدای سال‌جاری تا کنون به 607 واحد تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده که مجموع رقم تسهیلات پرداختی در استان معادل 714 میلیارد تومان بوده است.

جادری تصریح کرد: امیدواریم تا پایان بهمن‌ماه نیز پرونده تمامی واحدهایی که به کارگروه آمده به به نتیجه برسد و تسهیلات واحدهای باقی مانده پرداخت شود.

وی در پایان با بیان اینکه پرداخت این تسهیلات موجب رونق تولید و افزایش رشد اقتصادی کشور به 6.5 درصد شده، اظهار داشت: رونق واحدهای تولیدی موجب شده در کشور 700 هزار شغل جدید ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز