خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار هرمزگان؛

8 پروژه در شهرستان قشم به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۹۹

همزمان با هشتمین روز از ایام دهه فجر 8 پروژه جزیره قشم با حضور معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان به بهره برداری رسید.

‎ به گزارش خبرنگار ایلنا از قشم، صبح امروز با حضور عباس شیرخانلو معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری هرمزگان 8 پروژه شهرستان قشم به بهره برداری رسید.
 
‎بهره برداری از فاز نخست گازرسانی با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد ریال به جزیره قشم آغازگر گام عملی دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم شهرستان قشم در دهه فجر سال جاری بود.
 
‎با بهره برداری از این طرح که به صورت نمادین از مسجدالنبی قشم آغاز شد برخی از محلات قشم از جمله شهرک سام و زال از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
 
‎پایان انتظار مردم برای بهره برداری از مسکن مهر که به معضلی جدی برای شهروندان قشمی تبدیل شده بود گام دوم از زنجیره افتتاح های امروز بود که طی آن 352 واحد از مسکن مهر خانه طلایی قشم با اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد ریال افتتاح شد و در اختیار صاحبانشان قرار گرفت.
 
‎در ادامه روند بهره برداری از پروژه های شاخص جزیره قشم، اولین جایگاه سوخت CNG جزایر خلیج فارس در شهر درگهان و با صرف اعتباری معادل 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
 
‎با راه اندازی این جایگاه که باتجهیزات درسر و ظرفیت کمپرسور 1500  متر مکعبت در ساعت، 3 دیسپنسر با 6 نازل توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران منطقه هرمزگان ساخته شده روزانه به 2000  هزار خودرو سوخت رسانی خواهد شد.
 
‎آب رسانی به 8 روستا و افزایش شاخص آب رسانی در دولت تدبیر و امید به بیش از 60درصد از دیگر پروژه های شاخصی بود که با حضور معاونت هماهنگی امور استانداری هرمزگان، مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان و فرماندار شهرستان قشم به بهره برداری رسید.
 
‎این طرح که به صورت نمادین در روستای زیرانک به بهره برداری رسید و به گفته مدیرعامل آبفای روستایی استان میزان آبرسانی به روستاهای شهرستان قشم را به 70 درصد خواهد رساند.
 
‎حمزه پور همچنین اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبار مورد نیاز طی  سال آینده سایر روستاهای جزیره که به علت فراهم نبودن زیرساخت های مورد نیاز، آب رسانی صورت نگرفته است نیز از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.
 
‎بهره برداری از پروژه های شرکت توزیع برق شهرستان قشم شامل احداث شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، احداث شبکه متوسط هوایی و زمینی، احداث پست هوایی و زمینی، افزایش ظرفیت منصوبه پست ها و افزایش چراغ های روشنایی سطح معابر با اعتبار 86 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده امروز بود.
 
‎افتتاح ساختمان اداری پلیس راه و افتتاح مسجد اسکله صیادی درگهان دیگر پروژه های بودند که امروز به دست عباس شیرخانلو به بهره برداری رسید
انتهای پیام/
میثم میرزاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز