خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان تاکید کرد:

فرمانداران در انتصاب عوامل اجرایی انتخابات نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۹۲۴

استاندار هرمزگان گفت:از فرمانداران می خواهیم در انتصاب عوامل اجرایی انتخابات نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند و در این بین از افراد صالح و مورد اعتماد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان از تلاش‌های فرمانداران و بخشداران در ایام دهه فجر قدردانی کرد و با بیان اینکه دولت یازدهم از ابتدا با محدودیت‌های مالی روبرو بوده است، اظهار داشت: همانطور که شخص رئیس جمهوری نیز همواره تاکید می ‌کنند باید با فراهم‌ سازی بستر و فضا برای فعالیت بخش مردمی و تشویق و حمایت آنها، نسبت به افزایش سرمایه ‌گذاری‌ها در کشور مبادرت کرد تا از این طریق هم مردم را مشارکت داد و هم اینکه به توسعه پایدارتر برسیم.

وی ادامه داد: هیچ ایرادی ندارد که در کنار سرمایه ‌گذاران به رفع موانع و تسهیل در امور آنها حرکت کنیم و اگر خواهان آبادانی بخش‌ها و شهرها هستیم باید با جلب اعتماد و پشتیبانی از بخش خصوصی این مهم را محقق کنیم چرا که اعتبارات دولتی محدود است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به مبحث برگزاری انتخابات در ماه‌های آینده اشاره کرد و افزود: این انتخابات در هرمزگان در سه حوزه ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان ‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود و باید از هم اکنون خود را برای این رویداد مهم در استان آماده کنیم.

جادری با تاکید بر اینکه مجریان انتخاباتی نباید وارد مسائل حاشیه‌ ایی و جانبداری از گروه‌ها و طیف‌ها شوند، اضافه کرد: هدف و نقشه راه برای ما باید مشارکت حداکثری و امانتداری از رای مردم باشد و در این صورت است که پیروزی برای ما مجریان به دست می ‌آید.

وی گفت: از فرمانداران می خواهیم در انتصاب عوامل اجرایی انتخابات نهایت دقت و حساسیت را داشته باشند و در این بین از افراد صالح و مورد اعتماد استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز