خبرگزاری کار ایران

جاسم جادری مطرح کرد:

برخی‌ها با عوام‌‌فریبی گام در راه تخریب دولت برداشته‌‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۳۱۷

استاندار هرمزگان گفت: متاسفانه برخی‌ها با بی‌تقوایی و بی‌انصافی با هدف عوام‌‌فریبی گام در راه تخریب دولت برداشته‌‌اند در حالیکه این دولت برای نخستین بار نرخ تورم را بعد از انقلاب تک‌رقمی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در چهاردهمین نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به مراسم تشییع 20 شهید گمنام دفاع مقدس در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت:‌ این عزیزان تا ابد در جامعه ما به عنوان قهرمانان راستینی شناخته می‌شوند که پایه‌‌های نظام را برای همیشه استوار کرده‌ اند و پیکرهایشان برای این مرز و بوم مایه برکت است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه متاسفانه مشخص نیست چرا برخی‌ها نسبت به بیان دستاوردهای دولت بی‌تفاوند، اظهار داشت: از دهه فجر تاکنون برخی‌ها سخنرانانی را دعوت کرده ‌اند که بیشترین هجمه‌‌ها را علیه رئیس جمهور و دولت داشته‌ اند.

جادری با بیان اینکه در سال‌های 91 و 92 با عملکرد‌های افراطی و غیرکارشناسی کشور را به تعبیری به ته دره بردند، ادامه داد: این دولت آمد و با ثبات بخشی به ارز و کاهش نزاع‌ های داخلی و خارجی و کنترل تورم وضع کشور را بهبود بخشید.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی ‌ها با بی ‌تقوایی و بی ‌انصافی با هدف عوام‌ فریبی گام در راه تخریب دولت برداشته‌ اند در حالی که این دولت برای نخستین بار نرخ تورم را بعد از انقلاب تک رقمی کرده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در عرصه بین ‌المللی نیز فعالیت‌ها و دیپلماسی‌ های دولت سبب شد که حقوق هسته ‌ای ایران اسلامی در دنیا مورد پذیرش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سال 95 بیش از 11 هزار میلیارد دلار سرمایه ‌گذاری خارجی در کشور جذب شده است، افزود: این در حالی است که تنها یک سال از اجرای برجام می‌ گذرد و گشایش‌های متعددی در این مدت کوتاه به دست آمده است.

جادری تاکید کرد: توفیقات به دست آمده در هرمزگان نیز تنها مربوط به یک یا دو نفر نیست، بلکه نتیجه کارگروهی است کما اینکه هرمزگان در ماه های اخیر در حوزه‌ های مختلف موفق به کسب رتبه ‌های ملی شده است.

وی گفت: کسب رتبه نخست در اقتصاد مقاومتی و دریافت بیشترین اعتبار از صندوق توسعه ملی و وصول درآمدهای عمومی از جمله دستاوردهای استان هرمزگان در این دولت بوده که در جای خود قابل تامل است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه درآمد گمرکات استان امسال از 10 هزار میلیارد تومان گذشته است، یادآور شد: مجموع درآمدهای عمومی نیز در استان از مرز دو هزار و 400 میلیارد تومان گذشته و در توسعه صادرات غیرنفتی نیز به رقم 9 میلیارد دلار رسیده‌ ایم و این ها نشان از کار و تلاش مداوم و طبق برنامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بعد امنیت نه از خارج و نه از داخل نگران نیست، اضافه کرد: این نشان از امنیت بالا و بنیادین جمهوری اسلامی دارد که نشان از علاقه‌ مندی مردم و بیداری چشم‌های مسئولان مربوطه است و اگر این ها کار و عملکرد نیست پس باید پرسید که چیست و اینکه مدام دولت را بکوبیم و مردم را ناامید کنیم به نوعی به سمت نظام جبهه گرفته‌ ایم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن سفرهای نوروزی و برگزاری انتخابات اشاره کرد و از مدیران خواست نهایت تمرکز و مدیریت خود را برای امور مرتبط با این دو مقوله آماده کنند.

رئیس سازمان نقشه برداری کشور نیز در این نشست با اشاره به اهمیت نقشه های جغرافیایی برای توسعه مناطق مخلتف کشور، اظهار داشت: تعیین محدوده حاکمیتی ایران به ویژه در حوزه مرزهای دریایی از جایگاه ویژه ‌ای برخوردار است.

علیرضا آزموده اردلان با اشاره به بخشی از فعالیت‌های سازمان نقشه ‌برداری کشور، افزود: این سازمان با در اختیار داشتن شناورها و هواپیماها و تجهیزات مختلف برای برداشت و تعیین نقشه ‌ها توانسته‌ است خدمات قابل توجهی به کشور ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز