خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

باید عرضه‌کنندگان نان فاقد کد و شناسه بهداشتی شناسایی شوند

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۲۱۵

استاندار هرمزگان گفت: باید عرضه‌ کنندگان نان فاقد کد و شناسه بهداشتی شناسایی و آنها موظف به گرفتن مجوز شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، جاسم جادری در چهلمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان عنوان کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون به 700 بنگاه اقتصادی و واحد تولیدی در استان هرمزگان، تسهیلات رفع موانع تولید پرداخت شده که این امر نشان از همت و تلاش مسئولان مربوطه دارد.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی کشور در سال آینده باید به هشت درصد برسد، افزود: برای تحقق این امر باید 500 میلیون دلار از منابع خارجی و بیش از 500 هزار میلیارد تومان از منابع داخلی سرمایه جذب کنیم که این امر به منزله اهمیت بخش خصوصی است.

جادری اظهار داشت: رشد تولید ناخالص داخلی کشور به استناد صندوق بین المللی پول برابر با 6.6 درصد نسبت به سال قبل است که این به منزله پشت سر گذاشتن رکود اقتصادی و جهش اقتصادی در ایران است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه در هرمزگان به اندازه کافی آرد و نان وجود دارد و برای ایام نوروز هم به اندازه کافی ذخیره‌ سازی داشته ایم، تصریح کرد: باید عرضه‌ کنندگان نان فاقد کد و شناسه بهداشتی شناسایی و آنها موظف به گرفتن مجوزها شوند.

وی با تاکید بر اینکه باید به عرضه نان غنی ‌شده در بین مردم بیشتر توجه کنیم، اضافه کرد: فقر آهن و سایر مسائل مرتبط از جمله تبعات عرضه نان غنی نشده است که جا دارد بدان توجه لازم داشته را باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز