خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری هرمزگان خواستار شد:

برنامه سال 96 شورای سالمندان تدوین و ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۵۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:برنامه سال 96 شورای سالمندان از سوی دبیرخانه در سه سطح کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت تدوین و در اختیار دفتر امور اجتماعی استانداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس،‌ بهروز اکرمی در چهارمین نشست شورای سالمندان استان هرمزگان ضمن تاکید ویژه بر اجرای مصوبات شورای سالمندان توسط دستگاه های عضو، بیان داشت: تشویق و تذکر به مدیرانی که در پیگیری و اجرای به موقع مصوبات این شورا اهتمام ورزند و یا کوتاهی کنند در راس اقدامات قرار گیرد.

وی ادامه داد: برنامه سال 96 شورای سالمندان از سوی دبیرخانه در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین و در اختیار دفتر امور اجتماعی استانداری قرار گیرد تا برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه ها در اجرای اهداف شورای سالمندان خواستار حضور یک نماینده ثابت در جلسات از سوی ادارات و نهادها برای پیگیری موثر تر و سریعتر مصوبات شد.

در این نشست نمایندگان هر یک از دستگاه های عضو شورای کانون بازنشستگان و رئیس خانه سالمندان لقمان حکیم گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع خود در راستای ارائه خدمت به سالمندان را ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز