خبرگزاری کار ایران

جعفرس حسینی خبرداد:

اسکان مسافران نوروزی قشم در اماکن سرپوشیده

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۳۴

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از شروع اسکان تعدادی از مسافران در اماکن سرپوشیده همچون سالن های ورزشی، مساجد و مدارس شهرهای قشم و درگهان و بندر تاریخی لافت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، سید محمدامین جعفری حسینی گفت: با توجه به بارندگی های شب گذشته و امروز در جزیره قشم، بخشی از جمعیت چند صد هزار نفری مسافران  نوروزی جزیره به اماکن سرپوشیده منتقل شدند.

وی ادامه داد: در شهر قشم دو سالن ورزشی تختی و حجاب، سه مدرسه و تعدادی از مساجد شهر در اختیار مسافران گذاشته شده است.

به گفته دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، سایر مدارس نیز در اختیار ستاد اسکان فرهنگیان قرار دارد و ظرفیت اقامتی آنها نیز تکمیل است.

جعفری حسینی بیان کرد: با ورود صدها هزار مسافر به قشم، ظرفیت اماکن اقامتی جزیره تکمیل شده اما ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تمام تلاش خود برای ارائه خدمات رفاهی به مسافران را به کار گرفته و رایزنی های برای فراهم ساختن تعداد بیشتر مکان های سرپوشیده برای اسکان مسافران را دنبال می کند.

جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور با آغاز تعطیلات پایان سال و نوروز 96، میزبان انبوه مسافران از اقصی نقاط ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز