خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی:

در طرح ادغام صندوق‌های درمانی باید تجدیدنظر شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۸۶۱

سرمایه سازمان تامین ا جتماعی متعلق به کارگران و بیمه شدگان است / تجمیع صندوق‌های درمانی نارضایتی ۸ میلیون بیمه شده این سازمان را در پی خواهد داشت / چنین طرحی یک بار قبل ازانقلاب اسلامی اجرا شده و تبعات منفی آن مشاهده شده است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی گفت: سرمایه‌ی سازمان تامین ا جتماعی متعلق به کارگران و بیمه شدگان است. تجمیع صندوق‌های درمانی نارضایتی ۸ میلیون بیمه شده این سازمان را درپی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «بیات» در همایش روز «کارگر، سلامت و ر فاعه اجتماعی» که در دومین روز از هفته کارگر برگزار شد، خواستار تجدید نظر در طرح ادغام صندوق‌های درمانی شد.

این فعال صنفی در خصوص ادغام صندوق‌های درمانی تصریح کرد: چنین طرحی یک بار قبل از انقلاب اسلامی اجرا شده و تبعات منفی آن مشاهده شده است، بعد از انقلاب بخش درمانی سازمان تامین اجتماعی را به بیمه شدگان برگرداند و امید داریم این تجربه تلخ تکرار نشود.

وی افزود: ادغام سایر صندوق‌های درمانی که با بودجه دولت ساخته شده است؛ اشکالی ندارد اما سرمایه سازمان تامین اجتماعی مربوط به کارگران و بیمه شدگان است و نباید با دیگر صندوق‌های درمانی ادغام شود.

بیات ادامه داد: بیمارستان‌ها و مراکز تامین احتماعی از تجهیرات خوبی برخوردار است، استفاده از این خدمات حق بیمه شدگان این سازمان است.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: امیدواریم جدا بودن سازمان تامین اجتماعی از نظام بیمه‌ی سلامت مطابق ماده ۳۶ برنامه ۵ توسعه که مراکز ملکی و درمانی را مستثنی کرده است، بتواند ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز