خبرگزاری کار ایران

مسئول درالقرآن خانه کارگر:

جشنواره قرآنی سعی را برای خانواده‌های کارگری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۸۱

از آغاز هفته کارگر تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت سه ماه مسابقات قرآنی سعی برای خانواده‌های کارگری برگزار خواهد شد.

مسئول درالقرآن خانه کارگر برگزاری از اولین دوره از مسابقات قرآنی «سعی» خبر داد و گفت: اولین دوره از مسابقات قرآنی سعی در محل دارالقران خانه کارگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «طا‌ها محجوب» در مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی سعی، گفت: براساس رویه جدیدی که از امسال در دارالقرآن خانه کارگر در پیش گرفته‌ایم، از آغاز هفته کارگر تا پایان ماه مبارک رمضان به مدت سه ماه مسابقات قرآنی سعی برای خانواده‌های کارگری برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه در هر دوره از مسابقات قرآنی سعی ۱۵ تیم به مرحله نهایی می‌رسند افزود: مسابقات قرانی سعی با محوریت حفظ قرآن و درک مفاهیم قرآنی برگزار می‌شود که علاوه بر آن در این مسابقات نقاشی وحتی کاردستی‌هایی با مفاهیم قرآنی گنجانده شده است.

به گفته وی، ۲۰ هزار نفر تا هم اکنون در این دوره از مسابقات سعی ثبت نام کرده‌اند که هر روز بر این تعداد افزوده می‌شود.

محجوب در بخش دیگری از سخنان خود به آموزشهای رایگان مفاهیم قرانی در محل دار القرآن خانه کارگر اشاره کرد و گفت: این آموزش‌ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری برای مشتاقان بویژه کارگران و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

او گفت: در القرآن خانه کارگر تا کنون به ۶۰ هزار متقاضی آموزش علوم قرآنی خدمات ارائه شده است.

مسئول دارالقرآن خانه کارگر همچنین گفت: در سال گذشته دار القرآان خانه کارگر بیش از ۱۰۰ هزار متقاضی آموزش قرآنی داشته که در این میان فقط ه ۱۷ هزار نفر از آنان خدمات آموزشی ارائه شد.

او در خاتمه در مورد آموزشهای غیر حضوری علوم قرآنی به خانواده‌ای کارگری گفت: در بحثآموزشهای غیر حضوری، در القرآن آمادگی دارد به همه متقاضان تا ساعت ۲ نیمه شب خدمات بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز