خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

همایش ملی «حماسه اولین پاسخ» نیروی هوایی در همدان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۸

به مناسبت گرامیداشت نخستین عملیات هوایی به عمق خاک دشمن متجاوز همایش «حماسه اولین پاسخ» با محوریت پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

ایلنا: به مناسبت گرامیداشت نخستین عملیات هوایی به عمق خاک دشمن متجاوز همایش «حماسه اولین پاسخ» با محوریت پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود. جلسه هماهنگی استانی برای برگزاری این همایش با حضور امیر فرماندهی پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولین مربوطه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ این همایش به مناسبت گرامیداشت اولین عملیات هوایی به عمق خاک دشمن متجاوز در آغازین روز هفته دفاع مقدس و با برنامه‌هایی از قبیل؛ سخنرانی امیر پردیس، فرمانده اسبق نیروی هوایی و مشاور عالی نظامی مقام رهبری، بازخوانی عملیات توسط خلبانان شرکت کننده در عملیات، تجلیل از خانواده‌های شهدای شاخص افتخار آفرین سرلشکر خلبان «محمد صالحی» و سرلشکر خلبان «خالد حیدری» برگزار می‌شود.

شایان ذکر است: رونمایی از غرفه یادبود این ۲ شهید شاخص در گالری نیروی هوایی موزه دفاع مقدس همدان از برنامه‌های جنبی این همایش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز