خبرگزاری کار ایران

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی الهی است

کد خبر : ۱۰۷۰۴۴

دلیر مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب در هشت سال دفاع مقدس بدون امکانات نظامی جانانه جنگیدند و کشور ایران را از طوق ابر قدرت های جهان رهایی بخشیدند.

ایلنا: امیر سید رضا پردیس، مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی کشور در همایش حماسه اولین پاسخ در باغ موزه دفاع مقدس همدان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌های مردانی است که به ندای رهبر خود لبیک گفتند و با تمام کمبود‌ها و محدودیت‌ها در برابر نظام شرق و غرب ایستادگی کردند.
به گزارش ایلنا از همدان وی اضافه کرد: رژیم بعثی در هشت سال دفاع مقدس و با کمک همه کشور‌های دنیا نتواست وجبی از خاک کشور را مصادره کند و این میسر نمی‌شد مگر با همت دلیر مردانی که شجاعانه جنگیدند.
مشاور عالی نظامی مقام معظم رهبری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قرن بیستم حادثه‌ای سرنوشت ساز در منطقه بود و آمریکا و ایادیان شرق و غرب که برای نابودی انقلاب ایران متحد شده بودند با همه امکات نظامی شکست خوردند و امروز انقلاب توانسته استکبار را در هم بکوبد.
پردیس گفت: رژیم بعثی صدام با استفاده از ۶۰۰جنگنده که از پیشرفته‌ترین هواپیماهایی که کشور‌های غربی از جمله فرانسه برای حمله به ایران به این کشور داده بود نتوانست در مقابل نیروی فکر و اراده سربازان رشید اسلام مقاومت کند و در ‌‌نهایت جمهوری اسلامی ایران بدون امکانات و تنها با نیروی اراده خداوند و دلاوری سربازان به پیروزی رسید.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی کشور اضافه کرد: عملیات H۳به اذعان بسیاری از فرماندهان نظامی غرب عملیاتی بی‌سابقه بود که توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه مرحله سوختگیری و پنج ساعت پرواز با موفقیت به انجام رسید و تمام دنیا را به تحیر وا داشت.
پردیس عملیات انتقام و طرح البرز را از دیگر عملیات‌ها و طرح‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست که شکست‌های سنگینی بر جهبه دشمن وارد کرد و رژیم بعثی متوجه شد که توان مقابله با نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور نظامی کشور تاکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نیروی الهی است که به عنوان نوک حمله نیروهای مسلح کشور قرار دارد و جوانان این مرزو بوم در دوران جنگ تحمیلی با اهداف مشخص و از پیش تعیین شده بی‌آنکه افراد شخصی را مورد هدف قرار دهند مناطق حساس دشمن را نابود کردند و پیروزی بزرگی برای ملت ایران و جهان اسلام به ارمغان آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز