خبرگزاری کار ایران

دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان:

همدان در دوره‌های گذشته، جشنواره تئاتر کودک را به نحو احسن برگزار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۰

جشنواره بیستم تئا‌تر کودک و نوجوان نسبت به جشنواره نوزدهم بهتر برگزار خواهد شد و تمام مقامات استان از این جشنواره حمایت می‌کنند.

ایلنا: دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان با بیان اینکه همدان در مدت سه سال گذشته جشنواره را به خوبی برگزار کرد، افزود: در این مدت هیچ مشکلی در همدان در برگزاری جشنواره مشاهده نشده است.

شهرام کرمی با بیان اینکه حمایت مسئولان ارشد استان را در برگزاری مستمر جشنواره در همدان نباید نادیده گرفت، بیان داشت: جشنواره بیستم تئا‌تر کودک و نوجوان نسبت به جشنواره نوزدهم بهتر برگزار خواهد شد و تمام مقامات استان از این جشنواره حمایت می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۴ تا ۳۰ مهر ماه در همدان برگزار خواهد شد، افزود: در این جشنواره ۴۰۰ هنرمند داخلی و خارجی در همدان حضور می‌یابند.

وی از اضافه شدن بخش ویژه خردسال به جشنواره بیستم خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره بیستم در هشت بخش کودک، نوجوان، خردسال، خیابانی، کارگاه‌های آموزشی، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بین‌الملل و بخش ویژه همدان برگزار خواهد شد.

کرمی درخصوص نمایش‌های بخش بین‌الملل هم گفت: نمایش‌ها از کشورهای ایتالیا، آلمان، پرتغال، لهستان، اسپانیا، مالزی و دانمارک در جشنواره بیستم حضور می‌یابند.

وی از اجرای دو تولید مشترک خبر داد و اظهار کرد: این نمایش‌ که به صورت مشترک توسط ایران و مالزی تولید شده، به کارگردانی ایران و حضور هنرمندان مالزی در فضاهای بیرونی و روستا‌ها اجرا می‌شود.

کرمی بالا بودن کیفیت آثار نمایشی همدان را قابل تجلیل دانست و گفت: آثار استان همدان امتیاز ویژه را برای حضور در بخش مسابقه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خردسال جشنواره بیستم پنج گروه، در بخش خیابانی هشت گروه، در بخش نوجوان ۹ گروه، در بخش کودک هشت گروه، در بخش ویژه همدان چهار گروه و در بخش بین‌الملل نیز هفت نمایش پذیرفته شده است.

کرمی راه اندازی تئا‌تر شهر همدان را اتفاق مهم جشنواره امسال دانست و گفت: این پلاتو برای فعالیت به صورت تخصصی در زمینه تئا‌تر احداثشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز