خبرگزاری کار ایران

افتتاحیه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ۱۰ نقطه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۷

مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از برگزاری مراسم افتتاحیه این جشنواره در ۱۰ نقطه شهر همدان خبر داد.

ایلنا: خسرو بیات در جمع خبرنگاران گفت: یکی از نقاط قوت جشنواره نوزدهم مردمی برگزار کردن آن بود که امسال هم با همین رویکرد برنامه‌ها را اجرا خواهیم کرد.

بیات از حضور تریلی سیار تئاتر پیش از آغاز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛ در همدان خبر داد و گفت: این تریلی با اجرای نمایش‌های شاد در شهرستان‌های استان برنامه اجرا کرده و هدیه‌هایی را نیز به کودکان و نوجوانان اهدا خواهد کرد.

وی حضور قطار شادی، حضور گروه‌های تئاتر در محلات، برگزاری کارگاه ‌های آموزشی در کنار اجرای نمایش و تفکیک شدن گروه‌های نمایشی کودک، نوجوان و خردسال را از نقاط قوت جشنواره امسال برشمرد.

بیات توجه رسانه‌ها و مردم را به جشنواره تئاتر مهم دانست و افزود: پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در برگزاری این جشنواره بسیار خوب عمل کرد و مردم و هنرمندان باید از این داشته ارزشمند حمایت کنند.

مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استاندار، معاون سیاسی – امنیتی و معاون برنامه‌ریزی استاندار را از حامیان اصلی جشنواره دانست و گفت: اگر نگاه مسئولان استان نبود نمی‌توانستیم از چنین آمادگی مطلوبی برخوردار شویم.

بیات خاطرنشان کرد: ۱۶ کمیته برای برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در ستاد اجرایی این جشنواره مستقر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز