خبرگزاری کار ایران

ثبت جهانی باعثاستقبال گروه‌های خارجی از جشنواره تئاتر کودک شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۵۷

ثبت جهانی باعثاستقبال گسترده گروه‌های خارجی از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان شد.

ایلنا: دبیر بیستمین دوره جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان در خصوص بازتاب‌های ثبت جهانی این جشنواره در سال گذشته اظهار کرد: در سال‌های گذشته گروه‌های خارجی برای حضور در جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان چندان راغب نبودند؛ اما با ثبت جهانی جشنواره در دوره نوزدهم گروه نمایشی خارجی بسیاری متقاضی حضور شدند.

وی با بیان اینکه جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به یکی از جشنواره‌های شناخته شده و معتبر در دنیا تبدیل شده است، افزود: در دنیا تنها جشنواره تئا‌تر بولونیا را داریم که با برگزاری بیش از ۳۰ دوره، جایگاه خوبی دارد و بعد از آن جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان که امسال بیستمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد، قرار دارد.

دبیر بیستمین دوره جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان تصریح کرد: جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان همدان از نظر سابقه برگزاری می‌تواند الگویی قابل توجه در دنیا باشد.

وی اضافه کرد: جشنواره‌های تئا‌تر متعددی در دنیا چند دوره برگزار می‌شوند و به حالت تعطیل در می‌آیند و فراموش می‌شوند؛ اما جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان همدان در فصل نامه اسیتیج جهانی معرفی می‌شود و مخاطبان بسیاری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز