خبرگزاری کار ایران

کارگردان نمایش خیابانی ماشین اسباب بازی:

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تخصصی‌ترین جشنواره است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۹۵

کارگردان نمایش خیابانی ماشین اسباب بازی گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تخصصی ترین جشنواره در میان جشنواره های تئاتر کشور است.

ایلنا: کارگردان نمایش خیابانی ماشین اسباب بازی گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تخصصی ترین جشنواره در میان جشنواره های تئاتر کشور است.

به گزارش ایلنا، مهدی حبیبی گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان موجب غنای تئاتر این حوزه شده است. وی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان را موجب پویایی تئاتر کودک دانست و اظهار کرد: استقبال مخاطبان از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان بی نظیر است و در هیچ نقطه از کشور جشنواره ای با این استقبال مواجه نیست.

این کارگردان نمایش خیابانی که سال گذشته در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور داشت درباره شعار جشنواره بیستم خاطر نشان کرد: امروزه رسانه های مختلف بیگانه خانواده را مورد هجمه قرار داده‌اند و با توجه به شعار امسال، جشنواره باید تئاتر وارد خانواده شود.

حبیبی در خصوص تفکیک بخش خردسال در این دوره از جشنواره هم گفت: برنامه های آموزشی مختلفی در قالب تیزرهای تلویزیونی ساخته می شود که هزینه های بالایی هم دارند اما از جامعه مخاطب به خوبی شناسایی شود؛ در قالب یک نمایش بیست دقیقه ای می توان نکته های بسیاری را به کودکان آموخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز