خبرگزاری کار ایران

جشنواره تجدید حیات سالانه برای تئاتر کودک و نوجوان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۳

جشنواره تجدید حیات سالانه برای تئاتر کودک و نوجوان است و اتفاقی است که همه توجهات را به این مقوله تئاتری جلب می‌کند.

ایلنا: جشنواره تجدید حیات سالانه برای تئاتر کودک و نوجوان است و اتفاقی است که همه توجهات را به این مقوله تئاتری جلب می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد رضا کوهستانی گفت: در سال‌های اخیر نفس برگزاری جشنواره مزیت‌های زیادی برای تئاتر کودک و نوجوان داشته و با توجه به اینکه ما نیاز به توجه و تمرکز روی این مقوله داریم که تئاتر کودک زنده است و گروه ها کار می‌کنند جشنواره شرایط خوبی فراهم می‌کند که توجهات به سمت تئاتر کودک جلب شود.

وی با تاکید براینکه باید محل برگزاری و دبیر جشنواره ثابت باشد ادامه داد: باید به جشنواره جدی نگاه کنیم و سعی کنیم محل برگزاری آن یعنی شهر همدان را تغییر ندهیم همچنین دبیر جشنواره هم باید ثابت باشد و خیلی خوب است که در این چندساله اخیر آقای کرمی این سمت را برعهده دارند.

کوهستانی اضافه کرد: اینکه گروه‌ها از سراسر کشور در جریان فعالیت های یکدیگر قرار می گیرند نکته مثبت جشنواره است اما باید از گروه های بیشتری برای حضور در جشنواره دعوت کنیم و این کار گستردگی بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان فعال در این زمینه باید به تئاتر کودک و نوجوان بیشتر توجه کنند؛ گفت: مشکل نه دبیر و نه جشنواره است؛ بلکه هنرمندان خود باید اتفاقی را خلق کنند؛ تولید یک تئاتر کودک با کیفیت از یک نمایش بزرگسال سخت تر است و باید فعالان این عرصه کار خود را بیشتر جدی بگیرند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاترکودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی و توسط اداره کل هنرهای نمایشی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ مهر در این شهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز