خبرگزاری کار ایران

فرهنگ و هنر بنیان جامعه را تشکیل می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۶

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شواری اسلامی معتقد است فرهنگ و هنر بنیان هر جامعه را تشکیل می دهد

ایلنا: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شواری اسلامی معتقد است فرهنگ و هنر بنیان هر جامعه را تشکیل می دهد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم کارخانه‌ای فرهنگ و هنر را بنیان هر جامعه‌ای خواند و افزود: تئاتر یکی از ابزارهای انعکاس فرهنگ غنی ایران است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با تأکید بر برگزاری چند دوره موفق جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی همدان بالاست و این جشنواره یکی از داشته‌های فرهنگی استان محسوب می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره تئاتر، فرصت مناسبی برای گرد آمدن هنرمندان و اهالی هنر است تا ضمن تبادل تجربیات و اطلاعات، با ابتکارها و ابداع‌های جدید روبه‌رو شوند.

وی ایجاد فرهنگسرا در مناطق مختلف به ویژه حاشیه شهر را یکی از ضروریات دانست و گفت: این امر باعثآشنایی مردم با هنر تئاتر می‌شود.

کارخانه‌ای با بیان اینکه هنر تئاتر باید در مدارس مورد توجه باشد، تأکید کرد: اگر کودکان و نوجوانان را با هنر تئاتر و انتقال آموزه‌های دینی از طریق این هنر آشنا سازیم می‌توانیم در آینده جامعه تأثیرگذار باشیم.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۲۴ تا ۳۰ مهرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز