خبرگزاری کار ایران

جشنواره تئاتر کودک برکت بزرگی برای استان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۵۱

این جشنواره نه تنها برای خردسال، کودک، میانسال، نوجوان و حتی برای جوانان و کهنسالان هم روحیه نشاط و شادابی را به ارمغان می آورد.

ایلنا: رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی، استان همدان برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را برکت بزرگی برای استان دانست.

به گزارش ایلنا، محسن بهاروند گفت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان فرصتی مغتنم و استثنایی است. وی ادامه داد: در ایام برگزاری این جشنواره نخبگان هنری از سراسر کشور و حتی کشورهای خارجی به همدان می آیند و با ظرفیت های فرهنگی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آشنا می شوند و پس از بازگشت به موطن خود به تبیین داشته های فرهنگی استان همدان می پردازند.

رییس خبرگزاری ایرنا استان همدان تصریح کرد: این جشنواره نه تنها برای خردسال، کودک، میانسال، نوجوان و حتی برای جوانان و کهنسالان هم روحیه نشاط و شادابی را به ارمغان می آورد.

بهاروند با تأکید بر این که تئاتر هدفمند از یک نقطه آغاز و به نقطه ای ختم می شود، گفت: تئاتر از بهترین ابزارها برای انتقال پیام است.

وی تصریح کرد: بخاطر این فرصتی که ایجاد شده تا ذهن خردسالان، کودکان و نوجوانان هر سال در یک برهه زمانی منتظر برگزاری جشنواره ای باشند که می تواند سطح فرهنگی و بینش آنان را ارتقابخشد، باید از مسولان فرهنگی استان قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز