خبرگزاری کار ایران

کارناوال‌ های شادی به سطح شهر می آیند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۶۷

در هفتمین روز باقی مانده به آغاز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کارناوال ها از مسیرهای تازه ای عبور خواهند کرد

ایلنا: در هفتمین روز باقی مانده به آغاز جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان کارناوال‌ها از مسیرهای تازه‌ای عبور خواهند کرد.
کارناوال‌های شادی در سطح شهر همدان به راه افتاده‌اند و با حضور در محلات مختلف برنامه‌های شادی را اجرا می‌کنندامروز گروه کارناوال شادی عمو حمید در مسیر رفت با عبور از شهربازی رنگین کمان، چهار راه پژوهش، بلوار دانشگاه، میدان مدرس، میدان فلسطین، باباطاهر، چراغ قرمز در پارک شاهد برنامه اجرا می‌کند.
در مسیر برگشت نیز پس از گذشتن از شهرک مدنی، مدرسه علاقبندیان، میدان امام، میدان شاهد، میدان حاج عنایت، صدف، میدان فردوسی، میدان دانشگاه، میدان بعثت، بلوار بعثت، شهربازی رنگین کمان و شهرک الوند به سمت دبیرخانه جشنواره حرکت باز می‌گردد.
در یک مسیر دیگر کارناوال شادی به سرپرستی مصطفی بیگی از شهربازی رنگین کمان حرکت خود را آغاز کرده و پس از گذر از بلوار بعثت، چهار راه سعیدیه، میدان بیمه، استادان، متخصصین، اعتمادیه در بوستان خانواده شهرک بهشتی برنامه شادی را اجرا می‌کنند.
در مسیر برگشت نیز این کارناوال پش از عبور از میدان پیشاهنگی، گلزار، بلوار طالقانی، میدان دانشگاه، میرزاده عشقی، ایستگاه عباس‌آباد، مهدیه، بوستان مردم، شهربازی رنگین کمان و پارک کودک به سمت دبیرخانه جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان باز می‌گردد.
این کارناوال با عروسک‌هایی که آن‌ها را در این مسیر‌ها همراهی می‌کند، برنامه‌ها و سرودهای شادی را برای کودکان و شهروندان همدانی اجرا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز